FAQ
Sender I til hele Sverige?
Ja. Alle ordrer leveret til adresser i Danmark sendes fra vores lager i Trollhättan. Når de er sendt, modtager du en e-mail med et sporingsnummer og et link til at spore din forsendelse.
Hvordan foregår leveringen?
Levering
Din ordre vil blive leveret direkte til den adresse, du har angivet på ordretidspunktet, eller pakken leveres til en repræsentant. Generelle leveringstider er angivet nedenfor.
Vi oplever i øjeblikket forsinkelser i forsendelsen af alle ordrer fra vores lager. Din ordre vil blive afsendt hurtigst muligt, men det kan i øjeblikket tage op til 7 arbejdsdage at blive afsendt.
Vores gennemsnitlige leveringstid er 2-10 hverdage.
Vi beder dig venligst om ikke at kontakte os angående forsendelse af din ordre, før disse 7 hverdage er gået, så vi fuldt ud kan fokusere på de kunder, vi er i stand til at hjælpe.
Vi gør vores bedste for at sende alt så hurtigt som muligt og beklager selvfølgelig denne forsinkelse!
Tak for din tålmodighed.
Vi bruger Postnords sporede leveringsmetoder, hvor du til enhver tid kan tjekke pakkens status med linket i forsendelsesmeddelelsen, der ender i din mail. Når varen er pakket og afsendt fra os, er køber ansvarlig for eventuelle mistede eller beskadigede varer. Andre betingelser gælder for forsikrede forsendelser.
Forsikret forsendelse
Føl dig tryg med forsikring i tilfælde af tyveri, ulykke, beskadigelse eller tab af dine varer. Vi erstatter alle afsendte forsendelser med forsikring. Denne mulighed kan vælges, når du tjekker ud ved kassen.
Hvordan sporer jeg min ordre?
Når din ordre er blevet afsendt fra vores lager, vil du modtage en e-mail med et sporingsnummer og sporingsoplysninger.
Hvornår vil min ordre blive afsendt?
Vi oplever i øjeblikket forsinkelser i forsendelsen af alle ordrer fra vores lager. Din ordre vil blive afsendt hurtigst muligt, men det kan i øjeblikket tage op til 7 arbejdsdage at blive afsendt.
Vi beder dig venligst om ikke at kontakte os angående forsendelse af din ordre, før disse 7 hverdage er gået, så vi fuldt ud kan fokusere på de kunder, vi er i stand til at hjælpe.
Vi gør vores bedste for at sende alt så hurtigt som muligt og beklager selvfølgelig denne forsinkelse! Tak for din tålmodighed.
Er alt hvad du sælger 100% ægte?
Alla produkter är 100% autentiska och verifieras av vår personal. Handla säkert och bekvämt, alla skor som erbjuds på www.soleplus.se granskas noggrant av vår kunniga personal för skick och äkthet.
Er alt på din hjemmeside nyt?
Hos Soleplus.se tilbydes både helt nye og brugte produkter.
Brugte produkter kan købes i vores PRE-OWNED kategori.
Er det muligt at returnere min ordre?
Ja.
For at returnere et køb skal dine varer opfylde følgende betingelser:
- Returnering inden for 14 dage efter leveringsdato
- Vær i original, ubrugt, uændret og uvasket stand
- Returneres med originale etiketter og emballage
Sko skal returneres med den originale skoæske og tilbehør, da disse betragtes som en del af produktet. Placer skoæsken i en forsendelsesæske for at forhindre beskadigelse af både sko og skoæske under forsendelse.
Forsendelsesomkostninger for returneringen betales af køber. Sikre alle pakker med et sporingsnummer.
- Ved returnering tillægges et ekspeditionsgebyr på SEK 150 pr.
- Ved returnering af PRE-OWNED produkter tillægges et ekspeditionsgebyr på 10% af varens værdi.
Vi tager imod mange returneringer og gennemgår dem alle nøje for at kunne opretholde en høj standard på vores varer. På grund af dette kan det tage op til 10 arbejdsdage, det vil sige 2 uger for os at behandle din retur fra det tidspunkt, den er modtaget på vores lager.
Læs mere om returnering i vores handelsbetingelser
Hvilke betalingsmetoder kan bruges hos dig?
Du kan se alle tilgængelige betalingsmetoder i kassen, når du har indtastet leveringslandet.
For spørgsmål eller bekymringer, kontakt os på kontakt@soleplus.se